nasze portfolio
Wybrane kampanie cyfrowe
Od kilku lat z sukcesem realizujemy kampanie cyfrowe w różnych mediach społecznościowych, trwające od jednego miesiąca nawet do kilku lat. Nasze działania są zróżnicowane pod względem celów, obejmując pozyskiwanie nowych klientów, zwiększanie ruchu na stronach internetowych, sprzedaż konkretnych produktów oraz wprowadzanie nowych produktów na rynki – polski i zagraniczne. Pracujemy na platformach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TokTok i Twitter, każdorazowo dostosowując narzędzia i strategie do specyficznych potrzeb naszego klienta. Dla każdej takiej kampanii projektujemy atrakcyjne materiały reklamowe i video, precyzyjnie targetujemy, żeby dotrzeć do gotowych do zakupu klientów. Przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek, budujemy angażujące kampanie teaserowe i intensywną promocję. Każda kampania jest monitorowana i analizowana pod kątem efektywności, co pozwala na bieżąco optymalizować działania i osiągać lepsze wyniki, wspierając rozwój biznesów naszych klientów.
Zapraszamy do kontaktu! Z nami osiągniesz dokładnie tego oczekujesz.
...
Kampania promocyjno-sprzedażowa
(wprowadzanie nowej usługi na rynek lokalny)
- Czas trwania 3 kampanii: 31 dni
- Celem kampanii było dotarcie do grupy odbiorców w okolicach Warszawy i bezpośredni zakup produktu, a także zwiększenie obserwujących profile na mediach społecznościowych.
- Kampania przeprowadzona została w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).
- Współczynnik CTR dla kampanii facebook 4,91%, CTR dla Instagrama 4,05%
- Wzrost obserwujących o 15-krotne
- Wzrost sprzedaży blisko o 100% tylko w ciągu miesiąca.
- przygotowanie szablonów do postów
- pisanie tekstów do postów
- przeprowadzenie kampanii na social mediach
...
Kampania promocyjna
(wprowadzanie nowej usługi na rynek zagraniczny)
- Czas trwania kilku kampanii: 9 miesięcy
- Celem kampanii było dotarcie do grupy odbiorców poza granicami Polski z branży FMCG.
- Kampania przeprowadzona została w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).
- Współczynnik CTR dla obu kampanii 4,82%
- Klikalności i przejścia na stronie – 475 864
- Budowanie rozpoznawalności marki wśród bardzo wąskiej grupy podsektora.
- przygotowanie blisko 10 kampanii skierowanych do różnych europejskich krajów
- optymalizowanie kampanii na bieżąco
...
Kampania promocyjna
(wprowadzanie nowego produktu na rynek zagraniczny)
- Czas trwania kilku kampanii: 1 miesiąc
- Celem kampanii było dotarcie do grupy odbiorców poza granicami Polski z branży meblarskiej.
- Kwota kampanii została z góry narzucona.
- Kampania przeprowadzona została w jednym medium społecznościowym – Facebook.
- Współczynnik CTR dla kampanii 4,85%
- Klikalności i przejścia na stronie – 62 378
- Budowanie rozpoznawalności zupełnie nowej, polskiej marki wśród konkretnej grupy stanowisk określonych przez klienta.
- przygotowanie kampanii skierowanej do konkretnego kraju, do konkretnych stanowisk w wyznaczonym przez klienta sektorze
- optymalizowanie kampanii na bieżąco
...
Kampania promocyjna
(wprowadzanie nowego produktu na polski rynek)
- Czas trwania kampanii: 40 dni
- Celem kampanii było dotarcie do wąskiej grupy odbiorców z branży finansowej, następnie zachęcenie do kontaktu.
- Przygotowanie propozycji kreacji i tekstów do kampanii.
- Kampania przeprowadzona została w mediach społecznościowych (LinkedIn oraz Facebook) oraz za pośrednictwem Google Ads.
- Współczynnik CTR dla kampanii facebook 3,91%, CTR dla linkedIn 2,85%
- Reklama Google Ads wygenerowała 2,68 tys. wejść przy CTR 1,7% .
- Wzrost kliknięć w narzędziu 58%.
- przygotowanie dedykowanej podstrony dotyczącej produktu
- pisanie tekstów do kampanii
- przeprowadzenie kampanii na social mediach
- optymalizacja kampanii na bieżąco