Kolor w Twoim biznesie ma znaczenie

Kolorowo i w zgodzie
z tożsamością

Kolor jest nieodzownym składnikiem wizerunku nadając firmie osobowość i wrażenie tworzenia całości zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

poziom zaawansowania: podstawowy

Identyfikacja wizualna kolor
#identyfikacja

System identyfikacji a kolor

Kolorystyka firmy wraz z ubiorem pracowników, logo czy opakowaniem produktu podlegają pod system identyfikacji wizualnej danej firmy, czyli wszystko to, po czym można „z zewnątrz” rozpoznać, że to właśnie ta konkretna firma. Identyfikacja wizualna stanowi element estetyki w marketingu, czyli całości przeżyć sensorycznych łączących się z odbiorem organizacji.

Pozostań sobą, pokaż to kolorem

Powstało wiele zasad, które kształtują sposób budowania systemu wizualizacji firmy. Organizacja nie zawsze jest w stanie zastosować się do wszystkich, ale warto przytoczyć choć część z nich. Najważniejszym jest oczywiście pozostać w zgodzie ze specyfikacją, stylem i tożsamością firmy, tak aby wybrany przez Ciebie kolor nie wydawał się sprzeczny z pożądanym wizerunkiem organizacji.

Liczy się charakter

Firma nowoczesna, reklamująca się w niekonwencjonalny sposób powinna posiadać adekwatny system identyfikacji. Wizualizując organizację należy pamiętać, iż ma ona wyróżniać się z otoczenia, zatem warto postawić na oryginalność i odwagę pamiętając jednocześnie o równowadze i harmonii znaków i słów jak i elementów wizualnych z niewizualnymi. Posiadając ciepłą kolorystykę organizacja musi zadbać, aby także i obsługa sprawiała wrażenie ciepłej i miłej. Jeśli kreujesz nowoczesną firmę, nie musisz stawiać na klasyczne kolory.

Prosto do celu


Potrzebujesz wsparcia w opracowaniu identyfikacji wizualnej swojej firmy – zapraszamy. Napisz do nas kontakt@wowefekt.pl lub wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie!

Podziel się z innymi
Scroll to Top