Kolorowo i w zgodzie
z tożsamością
Kolor jest nieodzownym składnikiem wizerunku nadając firmie osobowość i wrażenie tworzenia całości zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
poziom zaawansowania: podstawowy

System identyfikacji a kolor
Kolorystyka firmy wraz z ubiorem pracowników, logo czy opakowaniem produktu podlegają pod system identyfikacji wizualnej danej firmy, czyli wszystko to, po czym można „z zewnątrz” rozpoznać, że to właśnie ta konkretna firma. Identyfikacja wizualna stanowi element estetyki w marketingu, czyli całości przeżyć sensorycznych łączących się z odbiorem organizacji.
Pozostań sobą, pokaż to kolorem
Powstało wiele zasad, które kształtują sposób budowania systemu wizualizacji firmy. Organizacja nie zawsze jest w stanie zastosować się do wszystkich, ale warto przytoczyć choć część z nich. Najważniejszym jest oczywiście pozostać w zgodzie ze specyfikacją, stylem i tożsamością firmy, tak aby wybrany przez Ciebie kolor nie wydawał się sprzeczny z pożądanym wizerunkiem organizacji.
Liczy się charakter
Firma nowoczesna, reklamująca się w niekonwencjonalny sposób powinna posiadać adekwatny system identyfikacji. Wizualizując organizację należy pamiętać, iż ma ona wyróżniać się z otoczenia, zatem warto postawić na oryginalność i odwagę pamiętając jednocześnie o równowadze i harmonii znaków i słów jak i elementów wizualnych z niewizualnymi. Posiadając ciepłą kolorystykę organizacja musi zadbać, aby także i obsługa sprawiała wrażenie ciepłej i miłej. Jeśli kreujesz nowoczesną firmę, nie musisz stawiać na klasyczne kolory.
Prosto do celu
Ważne jest, aby system identyfikacji wizualnej nie był skomplikowany, nie zmuszał do myślenia, ale trafiał do zaplanowanego odbiorcy. Twoim celem jest trafić do klienta, który szuka właśnie Ciebie, nie warto udawać kogoś kim nie jesteś.
Potrzebujesz wsparcia w opracowaniu identyfikacji wizualnej swojej firmy – zapraszamy. Napisz do nas kontakt@wowefekt.pl lub wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie!