nasze portfolio

Wybrane projekty i wizualizacje

Na tej stronie zobaczysz tylko wybrane przez nas projekty i wizualizacje. Przedstawiamy tutaj szeroki wachlarz realizacji, które odzwierciedlają naszą kreatywność, precyzję oraz dbałość o szczegóły. Każdy projekt został starannie opracowany według szczegółowych wskazówek klienta, żeby spełniać najwyższe standardy estetyczne i funkcjonalne, oferując inspirujące rozwiązania dla różnych przestrzeni i potrzeb. Jak zapewne zauważysz, znajdziesz tam różnorakie projekty – od logo, po wizytówki, szablony i ulotki. Zaznaczamy jednocześnie, że prezentowane prace to tylko namiastka tego co już wypracowałyśmy z naszymi klientami.

Zapraszamy do kontaktu!

krotka linia_efektWOW

identyfikacja i logotypy

logo zakładu fryzjerskiego

Logo dla salonu fryzjerskiego
w kolorze czerni
(TO LOGO MOŻE BYĆ TWOJE)

logo studia figura z napisem i sylwetką kobiety

Logo dla studia kosmetycznego zajmującego się odchudzaniem i modelowaniem sylwetki
(TO LOGO MOŻE BYĆ TWOJE)

diana

Logo dla salonu jogi i pilatesu, gdzie dominującym kolorem miał być żywy żółty

logo agencja konsultingowo-marketingowa

Logo dla agencji
konsultingowo – marketingowej

logo marketu technologicznego

Logo dla marketu technologicznego

logo_projekt_ogrodow_efektwow

Logo dla firmy zajmującej się projektowaniem i utrzymaniem ogrodów

logo florysta

Dedykowane logo dla florysty
(imię i nazwisko zostało celowo zmienione)

architektura_wnetrz_efektwow

Logo architekta wnętrz. Klientka
wskazała styl i kolor
(imię i nazwisko zostało celowo zmienione)

klinika_wet

Logo kliniki weterynaryjnej

butiq_akcesoria_imprezowe

Logo dla butiqu z akcesoriami na każdą okazję

realizacje_ikropkiii_efektWOW

Logo twórcy cyfrowego

mała_resaturacja_sklep_efektwow

Logo według wskazówek klientki dla małej restauracji i sklepu

sklep_przysmaki

Logo dla firmy produkującej wysokojakościowe przysmaki dla psów

bizuteria_reczna_3

Logo dla jednoosobowej firmy wykonującej ręczną biżuterię, ze wskazaniem konkretnych kolorów

kwiaciarnia1

Logo kwiaciarni

Logo firmy oferującej  niestandardowe rozwiązania z zakresu OZE

Logo restauracji wraz hasłem przewodnim 

krotka linia_efektWOW

pozostałe projekty

e-book dla firmy z sektora OZE

Plakat przygotowany w ramach organizacji spotkania z Mikołajem

Zaproszenia na spotkanie z okazji Dnia Seniora

drukowana ulotka o ofercie firmy z sektora FMCG

komiks_recznie_rysowany_efektwow

Ręcznie rysowany, przygotowany do druku
i wydrukowany komiks dla firmy z sektora FMCG

indywidualne zaproszenie ślubne - efektwow

Projekt indywidualnego  zaproszenia ślubnego

do poczytania

after-marketing - rodzaj marketingu posprzedażowego

After-marketing – utrzymanie klienta i budowanie więzi wokół firmy

After-marketing, czyli marketing posprzedażowy, to działania, które pomagają utrzymać relację z klientem, który już dokonał zakupu. Taki klient ponownie trafia do lejka marketingowego, ale… to już nie jest ten sam proces, który przeszedł wcześniej. Teraz lejek powinien być dopasowany do jego indywidualnych potrzeb, ponieważ każdy klient ma inne oczekiwania i zachowania zakupowe. Właśnie dlatego ważne jest, aby klient trafił do właściwego lejka posprzedażowego. Oznacza to, że dział marketingu powinien przygotować różne scenariusze lejków dostosowane do różnych typów klientów i ich działań.

Czytaj »
haczyki w marketingu - kilka kolorowych haczyków pokazujących slogany, które mają zahaczać

Haczyki w marketingu

Haczyki marketingowe to starannie opracowane slogany lub komunikaty, często będące motywem przewodnim marki, które mają wzbudzać emocje i tworzyć jednoznaczne skojarzenie z firmą. Ich główne cele to przyciągnięcie uwagi, wywołanie emocjonalnej reakcji i zachęcenie do działania. Taki haczyk może przybrać formę prostego zdania albo intrygującego pytania – najważniejsze, aby odbiorca się „zatrzymał” i „złapał” na przekaz. Jeśli tak się stanie, szansa na jego powrót wzrasta, co sprzyja budowaniu trwałej relacji z marką. Ostatecznie chodzi o to, by przyciągnąć odpowiednich odbiorców, którzy z czasem zaczną samodzielnie angażować się w relację z marką.

Czytaj »
storytelling - osoba mówiąca z zapisem głosowym

Storytelling – struktura i techniki dobrej historii, która wciąga

Media społecznościowe wciąż się zmieniają, wprowadzane są nowe sposoby na wyróżnienie się z tłumu, choć już widać powrót do tego co już znamy, ale w nowej odsłonie. Dzisiaj powiemy o marketingu wirusowym. Marketing wirusowy, w mediach społecznościowych nazwany został viralem i choć bardzo dobrze znany, wciąż jest źle wykorzystywany. Przybliżamy czym jest marketing wirusowy, wyliczymy zalety i wady. Pokażemy przykłady, ale też podpowiemy jak się do niego „zabrać”.

Czytaj »

Skontaktuj się z nami!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Twoje dane (kopia)
Pola wyboru

Twoje dane przetwarzamy zgodnie z polityką prywatności.

Scroll to Top