nasze portfolio
Wybrane projekty i wizualizacje
Na tej stronie zobaczysz tylko wybrane przez nas projekty i wizualizacje. Przedstawiamy tutaj szeroki wachlarz realizacji, które odzwierciedlają naszą kreatywność, precyzję oraz dbałość o szczegóły. Każdy projekt został starannie opracowany według szczegółowych wskazówek klienta, żeby spełniać najwyższe standardy estetyczne i funkcjonalne, oferując inspirujące rozwiązania dla różnych przestrzeni i potrzeb. Jak zapewne zauważysz, znajdziesz tam różnorakie projekty – od logo, po wizytówki, szablony i ulotki. Zaznaczamy jednocześnie, że prezentowane prace to tylko namiastka tego co już wypracowałyśmy z naszymi klientami.
Zapraszamy do kontaktu!
identyfikacja i logotypy
Logo dla salonu fryzjerskiego
w kolorze czerni
(TO LOGO MOŻE BYĆ TWOJE)
Logo dla studia kosmetycznego zajmującego się odchudzaniem i modelowaniem sylwetki
(TO LOGO MOŻE BYĆ TWOJE)
Logo dla salonu jogi i pilatesu, gdzie dominującym kolorem miał być żywy żółty
Logo dla agencji
konsultingowo – marketingowej
Logo dla marketu technologicznego
Logo dla firmy zajmującej się projektowaniem i utrzymaniem ogrodów
Dedykowane logo dla florysty
(imię i nazwisko zostało celowo zmienione)
Logo architekta wnętrz. Klientka
wskazała styl i kolor
(imię i nazwisko zostało celowo zmienione)
Logo kliniki weterynaryjnej
Logo dla butiqu z akcesoriami na każdą okazję
Logo twórcy cyfrowego
Logo według wskazówek klientki dla małej restauracji i sklepu
Logo dla firmy produkującej wysokojakościowe przysmaki dla psów
Logo dla jednoosobowej firmy wykonującej ręczną biżuterię, ze wskazaniem konkretnych kolorów
Logo kwiaciarni
Logo firmy oferującej niestandardowe rozwiązania z zakresu OZE
Logo restauracji wraz hasłem przewodnim
pozostałe projekty
e-book dla firmy z sektora OZE
Plakat przygotowany w ramach organizacji spotkania z Mikołajem
Zaproszenia na spotkanie z okazji Dnia Seniora
drukowana ulotka o ofercie firmy z sektora FMCG
Ręcznie rysowany, przygotowany do druku
i wydrukowany komiks dla firmy z sektora FMCG
Projekt indywidualnego zaproszenia ślubnego
do poczytania
After-marketing – utrzymanie klienta i budowanie więzi wokół firmy
After-marketing, czyli marketing posprzedażowy, to działania, które pomagają utrzymać relację z klientem, który już dokonał zakupu. Taki klient ponownie trafia do lejka marketingowego, ale… to już nie jest ten sam proces, który przeszedł wcześniej. Teraz lejek powinien być dopasowany do jego indywidualnych potrzeb, ponieważ każdy klient ma inne oczekiwania i zachowania zakupowe. Właśnie dlatego ważne jest, aby klient trafił do właściwego lejka posprzedażowego. Oznacza to, że dział marketingu powinien przygotować różne scenariusze lejków dostosowane do różnych typów klientów i ich działań.
Haczyki w marketingu
Haczyki marketingowe to starannie opracowane slogany lub komunikaty, często będące motywem przewodnim marki, które mają wzbudzać emocje i tworzyć jednoznaczne skojarzenie z firmą. Ich główne cele to przyciągnięcie uwagi, wywołanie emocjonalnej reakcji i zachęcenie do działania. Taki haczyk może przybrać formę prostego zdania albo intrygującego pytania – najważniejsze, aby odbiorca się „zatrzymał” i „złapał” na przekaz. Jeśli tak się stanie, szansa na jego powrót wzrasta, co sprzyja budowaniu trwałej relacji z marką. Ostatecznie chodzi o to, by przyciągnąć odpowiednich odbiorców, którzy z czasem zaczną samodzielnie angażować się w relację z marką.
Storytelling – struktura i techniki dobrej historii, która wciąga
Media społecznościowe wciąż się zmieniają, wprowadzane są nowe sposoby na wyróżnienie się z tłumu, choć już widać powrót do tego co już znamy, ale w nowej odsłonie. Dzisiaj powiemy o marketingu wirusowym. Marketing wirusowy, w mediach społecznościowych nazwany został viralem i choć bardzo dobrze znany, wciąż jest źle wykorzystywany. Przybliżamy czym jest marketing wirusowy, wyliczymy zalety i wady. Pokażemy przykłady, ale też podpowiemy jak się do niego „zabrać”.