nasze portfolio
Poznaj firmy i instutucje, które zdecydowały się
na stałą współpracę z nami
Portal o tematyce systemów ERP, BI, WMS,
e-commerce
Zakres współpracy:
Stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej zawierającego nowe logo, zamiany na stronie, oprawę graficzną kanałów social media i materiałów marketingowych – raporty, e-booki. Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych – Facebook, LinkedIn, Instagram i X (dawniej Twitter). Wykreowanie bohatera marki – brand hero. Przygotowanie prezentacji firmowych mających na celu pozyskanie partnerów merytorycznych, ale też prezentacji firmowej. Przygotowanie regularne raporty dla partnerów merytorycznych z przeprowadzonych dział w imieniu partnerów. Wprowadzenie podcastów, bazy wiedzy i partnerów merytorycznych portalu. Cykliczna publikacja raportów branżowych, które opracowałyśmy graficznie.
Efekt:
Wprowadzone zmiany wizerunkowe odświeżyły wygląd portalu i nadały mu pożądanej w branży IT nowoczesności i innowacyjności. Efektem współpracy był zdecydowany wzrost ilości odwiedzin samego portalu. Profile w mediach społecznościowych generowały kolejne wizyty i dały możliwość wejścia w interakcje z użytkownikami. Wzrost rozpoznawalności portalu przełożył się na rosnące zainteresowanie partnerów biznesowych oraz bezpośredni wzrost przychodów. Publikowane raporty zostały docenione zarówno wśród partnerów jak i odbiorców.
Firma z rynku IT oferująca swoje usługi dla sektorów telekomunikcji i bankowości
Zakres współpracy:
Współpraca w roli zewnętrznego zespołu marketingu. Współpraca z wewnętrznymi zespołami firmy i koordynacja pracy podwykonawców. Zakres współpracy objął m.in. koordynację prac nad odświeżeniem systemu identyfikacji wizualnej zawierającego nowe logo i nowej strony www oraz stworzenie oprawy graficznej kanałów social media i materiałów marketingowych – w tym prezentacje firmowe, dokumentów wewnętrznych i materiałów promocyjnych. Współpraca obejmowała prowadzenie działań marketingowych i PR – w tym publikacje artykułów branżowych, koordynację pracy z partnerami w zakresie promocji i przygotowania webinarów, wspólnych publikacji i udziału w konkursach i raportach branżowych. Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, aktualizacja i rozwój strony www. Wsparcie w zakresie działań employer branding i komunikacji wewnętrznej. Ważnych elementem współpracy było wprowadzenie nowego produktu na rynek. Działania obejmowały prowadzenie budżetu marketingowego oraz przygotowanie długoterminowych planów marketingowych.
Efekt:
Odświeżenie strony i aktualizacja treści. Zmiany wizerunkowe – widoczność w mediach branżowych i wzrost rozpoznawalności wśród klientów i grup docelowych. Podczas kilkuletniej współpracy firma zdobyła szereg wyróżnień i nagród w tym Rekomendację HIT Gazety Bankowej, Gazelę Biznesu, Brylant Polskiej Gospodarki i Geparda BIznesu. Stałe publikacje w mediach społecznościowych osiągały zasięgi na poziomie ponad 50 tys miesięcznie na Facebooku i ponad 80 tys miesięcznie na LinkedIn.
Wprowadzenie na rynek nowej marki restauracyjnej
Zakres współpracy:
Nasza kompleksowa oferta marketingowa sięgnęła daleko poza samo projektowanie wizualne. Oprócz stworzenia nowego logo, branding restauracji i stron internetowych, położyłyśmy duży nacisk na rozwój działań marketingowych. Stworzyłyśmy nie tylko atrakcyjną oprawę graficzną mediów społecznościowych, ale także angażujące treści, które zbudowały więź ze społecznością. Nasze działania nie kończyły się na stworzeniu materiałów – regularnie opracowałyśmy akcje specjalne, takie jak kampanie promocyjne z okazji świąt czy eventy, które nie tylko przyciągnęły uwagę, ale także zbudowały pozytywny wizerunek marki. Prowadziłyśmy aktywne kanały na platformach społecznościowych, utrzymując regularny dialog z klientami i tworząc interakcje, które angażowały i budowały lojalność. Nasza współpraca opierała się na kompleksowym podejściu do identyfikacji wizualnej oraz tworzeniu treści, które nie tylko przyciągnęły uwagę, ale także budowały trwałe relacje ze społecznością.
Efekt:
Efekty naszej współpracy przekraczały oczekiwania. Dzięki kompleksowemu podejściu do marketingu udało nam się zbudować silną i rozpoznawalną markę w branży gastronomicznej. Nowe logo i branding restauracji przyciągnęły uwagę klientów, nadając naszej firmie świeży, nowoczesny wizerunek. Nasze aktywne działania na platformach społecznościowych zaowocowały zwiększonym zaangażowaniem użytkowników oraz wzrostem liczby obserwujących. Kampanie promocyjne, w tym te z okazji świąt i eventy, przyciągnęły nowych klientów i zwiększyły świadomość marki. Dzięki regularnym publikacjom i angażującym treściom udało się nam budować trwałe relacje z klientami, co przełożyło się na lojalność i powtarzalność zakupów. W efekcie naszej współpracy restauracja zyskała silną pozycję na rynku oraz zwiększyła swoją widoczność i rozpoznawalność, co przekładało się na wzrost przychodów i zadowolenie klientów.
Sprawna komunikacja i budowanie zaangażowania społeczności lokalnej
Zakres współpracy:
Współpraca miała charakter wolontariatu. Jej głównym celem była poprawa komunikacji z lokalna społecznością. Oprócz stworzenia logo i spójnej oprawy graficznej dla publikacji na portalach społecznościowych działania obejmowały również przygotowanie plakatów i innych materiałów drukowanych. Ważnym elementem była współpraca z Urzędem Miasta i lokalnymi organizacjami. Głównym kanałem komunikacji jest profil na facebooku, na którym ukazywały się regularne publikacje związane z zżyciem lokalnej społeczności oraz działania informacyjne. Współpraca polegała na kompleksowym prowadzeniu komunikacji – od tworzenia contentu, przez oprawę graficzną po publikację.
Efekt:
Wprowadzone zmiany w oprawie graficznej oraz cykliczne prowadzenie działań sprawiły, że lokalna społeczność traktuje kanał na facebooku jako wiarygodne źródło informacji dotyczącej okolicznych wydarzeń. Profil jest obecnie obserwowany przez znaczący odsetek mieszkańców sołectwa, stanowi też ważny kanał dwustronnej komunikacji z mieszkańcami. Wykorzystując w komunikacji media społecznościowe i tradycyjne formy tj. plakaty i ulotki informacyjne zwiększyłyśmy dotarcie do mieszkańców oraz ich zaangażowanie w życie lokalnej społeczności. Profil został również doceniony przez inne okoliczne miejscowości i Urzędy.
do poczytania
After-marketing – utrzymanie klienta i budowanie więzi wokół firmy
After-marketing, czyli marketing posprzedażowy, to działania, które pomagają utrzymać relację z klientem, który już dokonał zakupu. Taki klient ponownie trafia do lejka marketingowego, ale… to już nie jest ten sam proces, który przeszedł wcześniej. Teraz lejek powinien być dopasowany do jego indywidualnych potrzeb, ponieważ każdy klient ma inne oczekiwania i zachowania zakupowe. Właśnie dlatego ważne jest, aby klient trafił do właściwego lejka posprzedażowego. Oznacza to, że dział marketingu powinien przygotować różne scenariusze lejków dostosowane do różnych typów klientów i ich działań.
Haczyki w marketingu
Haczyki marketingowe to starannie opracowane slogany lub komunikaty, często będące motywem przewodnim marki, które mają wzbudzać emocje i tworzyć jednoznaczne skojarzenie z firmą. Ich główne cele to przyciągnięcie uwagi, wywołanie emocjonalnej reakcji i zachęcenie do działania. Taki haczyk może przybrać formę prostego zdania albo intrygującego pytania – najważniejsze, aby odbiorca się „zatrzymał” i „złapał” na przekaz. Jeśli tak się stanie, szansa na jego powrót wzrasta, co sprzyja budowaniu trwałej relacji z marką. Ostatecznie chodzi o to, by przyciągnąć odpowiednich odbiorców, którzy z czasem zaczną samodzielnie angażować się w relację z marką.
Storytelling – struktura i techniki dobrej historii, która wciąga
Media społecznościowe wciąż się zmieniają, wprowadzane są nowe sposoby na wyróżnienie się z tłumu, choć już widać powrót do tego co już znamy, ale w nowej odsłonie. Dzisiaj powiemy o marketingu wirusowym. Marketing wirusowy, w mediach społecznościowych nazwany został viralem i choć bardzo dobrze znany, wciąż jest źle wykorzystywany. Przybliżamy czym jest marketing wirusowy, wyliczymy zalety i wady. Pokażemy przykłady, ale też podpowiemy jak się do niego „zabrać”.